مدرس دیجیتال مارکتینگ

دلایل سوم و چهارمین در نیاز به کانال دیجیتال

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ

مدرس دیجیتال مارکتینگ

برای بررسی سومین و چهارمین دلایل که راجب آنها صحبت کردیم میبینیم که سومین دلیل رقبا موجود و شروع به کسب سهم بازار هستند.

اگر شما منابع کافی را برای بازاریابی دیجیتال در آن حدی که نیاز است اختصاص ندهید و یا یک رویکرد ad-hoc بدون استراتژی مشخص تعریف کنید آنگاه رقبای شما ناهار دیجیتالتان را میخورند!! این اصطلاح ینی سهم بازاردیجیتال در دستان رقیبان می ماند.

و چهارم اینکه شما یک پیشنهاد ارزشمند آنلاین ندارید!

یک گزاره و پیشنهاد ارزشمند به صورت آنلاین برای مشتریان مختلف شما تعریف می شود . مشتری شما به شما کمک خواهد کرد که خدمات آنلاین خود را از دیگران متمایز کنید و اولا مشتریان فعلی را تشویق کنید تا وفادار باشند و دوما مشتریان جدیدی را ترغیب کنید تا در پروژه شما شرکت کنند استراتژی بازاریابی محتوا  رقابتی که قبلا هم راجب آن صحبت کردیم برای بسیاری از سازمانها مهم است زیرا محتوا مخاطبان شما را از طریق کانال های مختلف مانند جستجو، اجتماعی، بازاریابی ایمیل و وبلاگ شما درگیر می کند.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ
  • سارا دهقان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی