نهمین عنصر دیجیتال مارکتینگ
شما به اندازه کافی چابک نیستید تا عقب نشینی کنید یا بمانید اگر به مارک های اینترنتی آنلاین مانند آمازون، دل، گوگل، تسکو، زاپپاس نگاه کنید، همه آنها روشی جدید و بی نظیر برای کسب و یا حفظ مخاطبان آنلاین خود هستند. یکی از راههایی که به شما کمک میکند در رقابت با بزرگان باقی بمانید, این است که برای خریداران خود نوعی حس اضطرار ایجاد کنید. چرا یک خریدار باید خرید از شما را به به خرید از سایتهای بزرگ ترجیح بدهد؟ تاریخچه ی شما؟ طراحی شما؟ هنر دستتان؟ آیا هیچ عاملی در کار شما وجود دارد که محصول شما را منحصر به فرد کند؟ اگر چنین چیزی وجود دارد, بر آن تاکید کنید. در ارتباط با جلب اعتماد مشتری کارهای زیادی وجود دارد که میتوانید انجام دهید:
دادن
ضمانت و تنظیم قوانین ارجاع کالا:
از آنجا
که در معاملات آنلاین مردم نمیتوانند خود کالا را لمس کنند, دادن ضمانت وتنظیم
قوانین ارجاع کالا میتواند برای آنها دلگرم کننده باشد و به آنها این اطمینان را
بدهد که در ازای پولشان, کالایی سالم دریافت میکنند.
گواهینامه
های کیفیت و نظر کارشناسان:
برای این
که خریدار را متقاعد کنید تا دکمه ی خرید نهایی را فشار دهد, لازم است هر طور که
ممکن است اعتماد او را جلب کنید. سایتهای بزرگ از این امکان بهره میبرند و شما هم
باید از آنها تقلید کنید. در ارتباط با کسب گواهینامه های معتبر مطالعه کنید و
آنها را به انضمام مشخصات محصولات خود در سایت فروش قرار دهید.
سامانه
های پرداخت امن:
با ایجاد
پایانه های خرید امن عضو شتاب, خیال خریدار از حفظ اطلاعات شخصی اش راحت خواهد بود.
- شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ