مدرس دیجیتال مارکتینگ

پنجمین عنصر برای نیاز به کانال دیجیتال

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ

مدرس دیجیتال مارکتینگ

ارزیابی احساسات مشتریان یک مقوله جدید در دنیای کسب و کار های امروزی و به ویژه کسب و کارهای آنلاین است که با گسترش تکنولوژی و ایجاد بسترهای لازم به یک عنصر کلیدی در دنیای کسب وکارها تبدیل شده است .

ارزیابی و اندازه گیری احساسات مشتریان برای برندها اهمیت دارد و دلیل آن داشتن و بدست آوردن مزیت رقابتی است .

شما مشتریان آنلاین خود را به خوبی و به اندازه کافی نمیشناسید و همه ی آنچه که برای جذب آنها به سمت خود نیاز دارید را نمیدانید اغلب گفته می شود که دیجیتال "قابل اندازه گیری ترین محدوده ی همیشگی " است . اما سیستم گوگل آنالیز و یا هرچیزی مشابه آن فقط به شما آماری از حجم بازدید از سایت و یا هر محدوده دیگری را می دهد و نه احساسات بازدید کننده ها و یا آنچه که به آن فکر میکنند شما نیاز به استفاده از فرم های دیگر ابزار بازخورد وب سایت برای شناسایی نقاط ضعف خود دارید و سپس به مشتریان آدرس دهید تا از سایت بازدید کنند.  


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ
  • سارا دهقان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی