ایمیل و موبایل دردیجیتال مارکتینگ
بازاریابی ایمیل یکی دیگر از انواع بازاریابی دیجیتال است، اما این روش بسیار مستقیم تر از سایر اشکال است. ایمیل برای ده ها سال است که بوجود آمده و مردم هنوز از آن استفاده میکنند و حداقل روزی چند بار آنرا چک میکنند این راه مستقیم ترین راه برای رسیدن به مشتریان خود با تکنولوژی و مهارت های تحلیلی درست اطلاعات است . شما حتی میتوانید همه ی انواع تعامل مشتریان خود را پس از ارسال ایمیل ها از طریق آن تجزیه و تحلیل کنید. یکی از فرم های بازاریابی دیجیتال که اخیرا بسیار درمورد آن صحبت میشود بازاریابی موبایلی است . مطالعات نشان میدهد که 42 درصد از مردم دنیا هنگامی که از خاب بیدار میشوند اولین کار این است که به موبایل خود نگاه میکنند. نه تنها این بلکه در تمام جهان تلفن های همراه نسبت به سایر دستگاه ها مورد توجه بیشتری هستند موفقیت در بازاریابی موبایل یک هدف عالی است که هر نام تجاری باید برای آن تلاش کند.
- يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ